Google Translate

woensdag 30 september 2015

Steden: Malmö (Deel 2)

Het eerste deel over de stad Malmö is hier terug te zien. In deel twee de overige foto's van Malmö.

Station Triangeln.
Onderstaande poster trok mijn aandacht. Muziek en wel Candlemass en Satanic Surfers. Candlemass ken ik nog uit de jaren tachtig met de LP Epicus Doomicus Metallicus. Satanic Surfers komt me niet bekend voor. Beide zijn Zweedse bands. Ze kunnen zo een plekje krijgen in de Facebook groep Muziek uit het hoge Noorden :-).




Teater Victoria.
Muurschildering.
Veel regen.
Binnenplaats naast apoteket Lejonet Stortorget.

Petribron.
Petribron.


Malmö Börgshus.



Centraal station.
Starbucks.
Starbucks beker.

Terug met de trein.

2 opmerkingen:

  1. Ook deze reeks is erg mooi, ondanks de regen. Het heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt, eigenlijk al toen je schreef over de Turning Torso, heel fascinerend vind ik dat gebouw. Je vult de "nog te bezoeken plekken" aardig aan zo ;) Leuk, dank je wel voor de rondleiding door Malmö.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik had nog wel graag een bezoekje willen brengen aan apoteket Lejonet. Een schitterend gebouw die eruit ziet als een echte apotheek.

      Verwijderen