Google Translate

donderdag 19 december 2013

Nieuwjaars blog challenge 13 en 14: Het resultaat en de Call to action

Ik heb de blogpost aangepast. Ik heb challenge 14 meegenomen omdat deze goed aansluit op challenge 13. Challenge 14 gaat over Call to Action. Wat Call to Action is, kun je hier zien. Call to Action is het aanzetten van lezers tot het ondernemen van een actie. In deze blogpost heb ik aan het eind een Caal to Action opgenomen. Maar eerst challenge 13. Challenge 12 is uitgewerkt tot een nieuwe blog website en wel scandinavieblog.wordpress.com.


Het is een Wordpress blogsite geworden. Op dit moment ben ik er zelf actief en Sandor en Camilla van de blogsite Naar Zweden - Wonen op het Zweedse platteland. Er zijn meer geïnteresseerden, maar daar zijn nog geen blogposten van te lezen.

Zelf ga ik het Scandinaviëblog gebruiken voor blogposten die eigenlijk te kort zijn voor blogzweden.nl. Het delen van blogwebsites over Scandinavië die interessant zijn om te bekijken is iets wat via Scandinaviëblog gedeeld kan worden.

Mochten er nog meer liefhebbers zijn om mee te doen, stuur een email en je wordt toegevoegd en kunt starten met je eigen blogposten. Voorwaarde is wel dat er een Wordpress account aangemaakt moet worden. Heb je nog nooit een blogpost geschreven, dan ben je meer dan welkom. Er zit geen verplichting aan vast zoals bv op vaste tijden bloggen of regelmatig materiaal aanleveren.

2 opmerkingen:

  1. Wow goed hoor ! Ik ga er nog even over broeden hoe ik dit wil gaan doen ;-)
    Dank voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen