Google Translate

donderdag 8 maart 2018

I Kräftans Klor - Raped Teenagers

We gaan binnenkort verhuizen en dit is gelijk een mooi moment om afscheid te nemen van de spullen die ik in de loop van mijn leven heb verzameld. Deze week bezig geweest met het verkopen van mijn LP's en singles. Onder de singles kwam ik de onderstaande single tegen:


I Kräftans Klor van de Zweedse band Raped Teenagers. Begonnen in 1983 in Linköping. De single werd uitgebracht in 1988. In 1992 is de band er mee gestopt. Hieronder is de achterkant van de single te zien.


Mijn jeugd is voorbij gevlogen door het zien van de LP's, singles en CD's :-). Vroeger was er nog geen internet en ging alles via de post. Ik was toen altijd op zoek naar nieuwe muziek en ruilde tapes met mensen verspreid over de hele wereld. De tapes heb ik ruim tien jaar geleden al verkocht bij de vorige verhuizing. Tegenwoordig is alle muziek die ik heb/had wel op internet te vinden. Lekker makkelijk en er is geen reden mee om al die kilo's vinyl elke keer mee te sjouwen. Tegenwoordig verzamel ik samen met anderen Scandinavische muziek in de Facebook groep Muziek uit het hoge noorden.

Hieronder is het titelnummer van de single van Raped Teenagers te horen.


Leuk om een Zweedse single tegen te komen. Blijkbaar zat Zweden er toen al een beetje in.

2 opmerkingen:

  1. Succes met opruimen en afscheid nemen van de verzamelde spullen. Iedere keer als je verhuist, doe je weer meer weg, s mijn ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze ervaring ook, dit is de zesde verhuizing. Maar toch verzamel je weer in de tijd dat je er woont veel spullen.

      Verwijderen